Nejnovější články
Jak (ne)dělat FOMO strategii na e-shopu
04.12.2025
FOMO (fear of missing out), neboli "strach, že o něco přijdeme" je psychologický jev, který nás nutí jednat impulzivně. V e-commerce rozhodně není cizí – stal se oblíbenou marketingovou strategií pro zvýšení konverzí. E-shopy zobrazují odpočty, hlásí "poslední kusy skladem" nebo zdůrazňují, kolik lidí si právě produkt prohlíží. A zákazníci tomu...
Data Act může SaaS produkty a služby pěkně zabolet. Příklady? Konec možnosti zasmluvnit zákazníky na rok dopředu. Potřeba změnit všeobecné obchodní podmínky. Povinnost pomoci zákazníkovi přejít ke konkurenci. Přečtěte si více v článku.
Evropská unie přijala novou směrnici o odpovědnosti za vadné výrobky. Ta po 30 letech nahrazuje stará pravidla a nově pod pojem "výrobek" řadí i software nebo systémy umělé inteligence. V minulém článku jsme se věnovali obecným změnám, které směrnice od 9. prosince 2026 přinese.
Ohlédnutí za mesic.ai 2025
18.11.2025










