Leden v Legitas | Jak na reklamace a vratky pro e-shopy

27.01.2021

Je tady nový měsíc a v naší advokátní kanceláři Legitas přicházíme s novým videem. V prvním měsíci nového roku 2021 jsme si vzali na paškál téma: Reklamace a vratky

Vrácení zboží je častým tématem pro všechny e-shopaře a obzvlášť nyní v povánočním období to byl jejich denní chleba. Možné spory, které z nevhodného řešení reklamace zboží vyvstávají se poté dostávají k nám do advokátní kanceláře, kde s klienty hledáme nejlepší postup v řešení konfliktu. Nicméně cesta ke spokojenosti obou stran může být trnitá, a proto je potřeba si jako firma jasně definovat, jak budete v možných situacích postupovat. Zde je samozřejmě základem - mít kvalitně zpracovaný reklamační řád a tím se řídit.

Takže, pokud u reklamací často narážíte a váháte jak postupovat, podívejte se na naše nové video. Ale hlavně si na odkazu níže stahujte náš praktický manuál Jak na reklamace a vratky pro e-shopy, který je k dispozici zcela zdarma ⬇⬇

Pamatujte, že toto není právní služba na míru vašemu podnikání, ale schéma pravidel pro reklamace a vratky bez znalosti vašeho konkrétního případu. Proto doporučujeme jakékoliv změny ve vašem reklamačním řádu konzultovat s právníky. 


Napište nám

Řekněte si o úvodní konzultaci nebo nám nechte rychlý vzkaz. Ozveme se Vám, co nejdříve to bude bude možné. 

Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí. Přečtěte si naše Zásady zpracování osobních údajů.